ΦΛΩΡΙΝΑ – ΣΚΟΠΙΑ – ΠΟΛΥΠΟΤΑΜΟΣ

ΑΦΕΤΗΡΙΑ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ: ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ
ΤΕΡΜΑ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ: ΦΛΩΡΙΝΑ

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ:
Η διαδρομή  ξεκινάει από το Σιδηροδρομικό Σταθμό Φλώρινας, με κατεύθυνση τον επαρχιακό δρόμο Φλώρινας Δροσοπηγής.
Προσπερνάμε τον οικισμό της Σκοπιάς και συνεχίζουμε με κατεύθυνση τον οικισμό του Τροπαιούχου. Λίγα χιλιόμετρα μετά τη Σκοπιά, στα αριστερά μας, θα συναντήσουμε ένα γήπεδο. Στο σημείο εκείνο θα στρίψουμε αμέσως δεξιά στον ανηφορικό χωματόδρομο. Θα ακολουθήσουμε την πορεία του δρόμου και δεν θα στρίψουμε πουθενά και σε καμία διασταύρωση. Όταν θα φτάσουμε στη κορυφή, θα συναντήσουμε μία ποτίστρα σε μία διασταύρωση. Ακολουθούμε τον αριστερά χωματόδρομο, ο οποίος,  μετά από μιας ώρας πορεία, θα μας οδηγήσει στο χωριό Πολυπόταμος.
Για την επιστροφή, θα πάρουμε τον κατηφορικό ασφαλτοστρωμένο δρόμο Πολυποτάμου –Τροπαιούχου. Στον Τροπαιούχο θα στρίψουμε αριστερά με κατεύθυνση την πόλη της Φλώρινας.

ΑΞΙΟΘΕΑΤΑ:
1- Τα περισσότερα αξιοθέατα βρίσκονται στο χωριό Πολυπόταμος, όπου θα δούμε τους φυσικούς καταρράκτες του χωριού και ένα πλούσιο φυσικό περιβάλλον