ΑΛΩΝΑ-ΛΟΥΝΤΖΕΡ-ΦΛΩΡΙΝΑ

ΑΦΕΤΗΡΙΑ: ΑΛΩΝΑ

ΤΕΡΜΑ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ: ΦΛΩΡΙΝΑ

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ:
Η διαδρομή ξεκινάει από την είσοδο του οικισμού των Αλώνων . Διασχίζουμε τα Άλωνα χωρίς να στρίψουμε πουθενά και μετά την πλατεία του χωριού ακολουθούμε τον ανηφορικό χωματόδρομο, ο οποίος μας οδηγεί στο 17ο χιλιόμετρο Φλώρινας – Βίγλας, από όπου συνεχίζουμε στρίβοντας αριστερά τον ανηφορικό ασφαλτοστρωμένο δρόμο μέχρι το καταφύγιο της Βίγλας. Ακριβώς μετά το καταφύγιο στρίβουμε αριστερά στον ανηφορικό χωματόδρομο, ο οποίο μας οδηγεί ψηλά σε έναν αυχένα. Ακολουθούμε το αριστερό μονοπάτι με κατεύθυνση την κορυφή «Λούντζερ». Μέχρι τη βραχώδη κορυφή, θα χρειαστεί σε ορισμένα σημεία να μεταφέρουμε τα ποδήλατα με τα χέρια.
Από την κορυφή «Λούντζερ» μπορούμε να θαυμάσουμε τη θέα που μας προσφέρεται προς όλες τις κατευθύνσεις και καιρού επιτρέποντος βλέπουμε μέχρι την κορυφή του Ολύμπου.
Για την επιστροφή παίρνουμε το μονοπάτι που βρίσκεται πάνω στην κορυφογραμμή, μέσα σε ένα πυκνό και πανέμορφο δάσος, το οποίο μας οδηγεί στον αυχένα του Δερβενίου.
Από το σημείο εκείνο ακολουθούμε τον αριστερό χωματόδρομο και κατηφορίζουμε μέχρι την πόλη της Φλώρινας.